Як у сім'ї годинникарів народився майбутній автогонщик і конструктор
Його автомобілі, незважаючи на дорожнечу, були успішними у реалізації
25 грудня 1878 р. в Ла-Шо-де-Фоні (Швейцарія), у сім'ї годиннакарів народився Луї Шевроле. Хлопчик із раннього віку став розбиратися у складних механізмах. В 11 років він покинув школу та відкрив свою майстерню з ремонту велосипедів. А у 22 роки – переїхав до Парижа, де влаштувався працювати механіком. Через рік Луї вирушив до Канади, а ще через час – до США.
Автоперегони та новий двигун
Ще з дитинства Шевроле захоплювався автоперегонами. У, працюючи одному з підприємств корпорації GM Вільяма Дюранта, Луї постійно брав участь у різних ралі.
Коли Шевроле виповнився 31 рік (1909), він отримав замовлення виготовлення нового двигуна. Фахівець примудрився запропонувати на розгляд нову модель цієї деталі. Тому Дюрант схвалив та виступив у ролі інвестора цього проекту.
Chevrolet Motor Company, Frontenac Motor Corporation та American Motors Corporation
У 1911 році син Вільяма Дюранта Едвін Кемпбелл, Шевроле та Вільям Літтл заснували свою фірму Chevrolet Motor Company. Їхній перший випущений автомобіль Chevrolet Classic Six, незважаючи на дорожнечу, мав успіх у продажу.
З 1913 року Chevrolet Motor Company намагалася здешевити свою продукцію, із чим не погоджувався Луї. Він вважав, що це веде до погіршення якості машин, що випускаються. В результаті він вийшов зі складу засновників та повернувся до Європи.
Там Шевроле продовжує займатися своєю улюбленою справою - автоперегонами та бере участь у випуску нових автомобілів "Фронтенак" та "Корнеліан".
Через три роки Луї Шевроле стає засновником фірми гоночних комплектуючих Frontenac Motor Corporation. Автомобільне підприємство починає виробляти комплектуючі до Ford Model T. Того ж року він став одним із засновників American Motors Corporation. У цій фірмі Шевроле обіймає посаду віце-президента та головного інженера.
У 1920 році видатний конструктор Луї Шевроле остаточно припинив виступи і починає займатися розробкою авіаційних двигунів для того, щоб використовувати їх у гоночних болідах.
Він помер 6 червня 1941 року в Детройті, штат Мічиган (Швейцарія). На честь заслуг Луї, біля входу в музей автоперегонів Індіанаполіса (штат Індіана) було встановлено меморіал із його бронзовим бюстом.
Раніше інформаційний портал "Коментарі" повідомляв ім'я нового чемпіона "Формули-1" у 2021 році.